April Business Computer
        
[ Strona główna ] [ April-Torby] [Net/notebook ] [ Wyszukiwarka-sklep]  [ Allegro Outlet! ]
[ Sklep Internetowy ][ Promocje w sklepie ][ Materialy eksploatacyjne ] [ MONITORY ]  [ April-Kontakt ]

torby do notebooka

notebook computer printers akcesoria maintence mobile office desktop drukarka software security; ibm hp adobe corel mks borland symantec apple brother canon citizen epson genicom hewlett packard HP lexmark minolta oki otc panasonic rank xerox ricoh sharp torby do notebooka samsonite addison programy skaner drukarka; torby do notebooków kerry parat drukarki eksploatacja ruchome biuro desktop komputer notebook oprogramowanie biurowe plecak etui Sklep komputerowy e-factory e-factory.pl Anycom Hagenuk Hannspree hanspree hansg hedgren C-pen eviews belkin canon kerry parat drukarki akcesoria eksploatacja toner tusz kartridge kartridż bateria monitor oprogramowanie biuro zabezpieczenia zasilacz pamięć dysk HDD flash pendrive karta pamieci telewizor pendrive PM-400 Bluetooth printer adapter e-factory e-faktory.
Torby, plecaki komputerowe...
Torby, plecaki komputerowe - dla ludzi w drodze
Sklep internetowy...

Sklep internetowy: e-factory.pl

wyszukiwarka produktów!

ODWIEDZAJ nasz Outlet
April-Outlet - dla ludzi w drodze
POLECAMY

Sklep Internetowy
wyszukiwarka produktów!


Kompetentny IT serwis:
Serwis Laptopów


PowerDesk
Biurko do samochodu.

NEWSLETTER

Jezeli chcesz otrzymywac od nas raz w miesiącu informacje o nowościach
kliknij w ten link

Zakupy:

dla partnerów handlowych
wypełnij formularz

zamów bezpłatny
katalog firmy Samsonite

zobacz nasze
certyfikaty i dyplomy

Radzimy jak kupić:

Notebook -jak dbać, żeby dłużej mieć

Komputer

Torbe do notebooka

Jak kupić komputer?


Kupowanie komputera to wbrew pozorom proces trudniejszy i bardziej skomplikowany niż kupno kilograma jabłek. Jednak dzięki kilku naszym prostym radom być może uda Ci się uniknąć podstawowych błędów popełnianych przez WIĘKSZOśĆ kupujących.

Po pierwsze zawsze zanotuj imię i nazwisko osoby, z którą rozmawiasz w danej firmie. Jeśli jest to możliwe zanotuj wszystkie specyficzne wymagania zgłoszone w trakcie rozmowy wraz z ustaloną ustnie finalną konfiguracją komputera. Zanotuj date i godzinę rozmowy na okoliczność przyszłych, ewentualnych interwencji. Kiedy dzwonisz zgłaszając problem, pamiętaj, żeby się nie unosić. W większości przypadków osoba odbierająca telefon nie jest osobą odpowiedzialną za naprawę sprzętu. Wzajemne wyprowadzanie się z równowagi nie spowoduje samoistnego zniknięcia problemu.

Po drugie pytaj, jeśli nie jesteś pewien. W końcu to nie Ty jesteś fachowcem, ale sprzedawca. Określ swoje potrzeby i żądaj propozycji. Sprzęt musi spełniać Twoje wymagania. Jeśli wiec powiedziałaś sprzedawcy, że chcesz używać np. CAD'a wymagającego ogromnego dysku, świetnego monitora i masy pamięci, to sprzedawca powinien taki właśnie sprzęt zaoferować.

Po trzecie nie zakładaj, że Twoje wyobrażenia odnośnie sprzętu są faktem. Jeśli zamawiasz nagrywarkę spytaj czy komplet zawiera stosowne oprogramowanie i np. kilka czystych płyt CDR-W; jeśli zamówionym urządzeniem jest drukarka upewnij się, że w pudle jest cartrdige z tonerem/tuszem i na ile stron wydruku możesz liczyć. Zawsze żądaj pisemnego potwierdzenia zamówienia, zawierającego szegółową specyfikację poszczególnych pozycji wraz z cena.

Po czwarte płacąc żądaj potwierdzenia dokonania płatności i faktury ze specyfikacją kupionego towaru. Płacąc kartą kredytową jesteś z reguły ubezpieczony na okoliczność niekompletnej/zlej dostawy lub jej braku (sprawdź w banku - wystawcy Twojej karty).

Po piąte nie zgadzaj się na enigmatyczne ustalanie daty dostawy w rodzaju "to będzie za około 2 tygodnie". Jeśli zależy Ci na konkretnym terminie dostawy upewnij się, ze osoba przyjmująca Twoje zamówienie przyjmie do wiadomości informacje, ze "czas dostawy jest istotny" i potwierdzi to na piśmie. Brak konkretnego ustalenia czasu dostawy pozwala sprzedawcy na bardzo dowolne traktowanie stwierdzeń "wkrótce, natychmiast, niedługo itp.".

Po szóste sprawdź, co Ci przywieziono. Jeśli postąpiłeś w/g powyższego przepisu i wreszcie masz maszynę dostarczona na czas i (pewnie) według zamówionej specyfikacji, zanim podpiszesz dokument odbioru sprawdź opakowanie w którym dostarczono sprzęt. Jeśli zauważysz znaczne wgniecenia, dziury, naruszoną taśmę, zaznacz to na potwierdzeniu odbioru! Sytuacją idealną byłoby rozpakowanie całości, sprawdzenie czy sprzęt działa i czy dostawa zgodna jest ze specyfikacją. Jednak prawie na pewno kurier nie będzie miał wystarczająco dużo czasu i cierpliwości. Dlatego jeśli paczka jest uszkodzona, zaznacz na potwierdzeniu fakt uszkodzenia i niemożności sprawdzenia działania w obecności kuriera, uruchom możliwie szybko sprzęt i zgłoś natychmiast wszelkie usterki.

Spokojnie! Lektura powyższego tekstu może prowadzić do konkluzji, ze kupując sprzęt komputerowy masz doczynienia z naciągaczami. Bądź pewien, ze tak nie jest! Zdecydowana większość użytkowników sprzętu komputerowego kupuje go bez najmniejszych problemów. Wystarczy wybrać rekomendowanego przez znajomych dostawcę. Jeśli nikt z Twoich znajomych nie może służyć rekomendacją, wybierz APRIL Business Computer - jesteśmy na rynku 11 lat - to o czymś świadczy!

Wybierając sposób i miejsce zakupu, rozważ wszelkie za- i przeciw. W miejscu w którym jesteś jednym z tysięcy anonimowych klientów nie licz na pełną informację, indywidualne traktowanie i wspaniały serwis przed- i posprzedażny! Wybierając lokalnego dostawce możesz liczyć na jego lojalność, zaangażowanie i kilka istotnych rad udzielonych przez telefon.

na podstawie Personal Computer World - K.J.

Copyright © 2003-2007 April Business Computer. Wszystkie prawa zastrzeżone.